A weboldalunk sütiket (cookie) használ a megfelelő működés elérése érdekében, melyek semmilyen személyes információt NEM tárolnak Önről.


Sütik elfogadása     or     Oldal elhagyása

A kiszállítás menete, feltételei

Weboldalunkon Ön a termékek kosárba helyezésével vásárolhat. A megrendelés elküldése után automatikus e-mailben értesítjük, hogy rendelése megérkezett az ügyfélszolgálatunkra, ezen automatikus üzenet azonban nem minősül sem aláírt írásbeli szerződésnek, sem pedig a vásárló által Kőlux Kft.-nek tett vételi ajánlat elfogadásának. A megrendelés beérkezése után minden esetben ellenőrizzük, hogy aktuális árukészletünk függvényében rendelését milyen határidővel tudjuk teljesíteni, és a megadott elérhetőségek valamelyikén felvesszük Önnel a kapcsolatot, majd a kiszállítás minden részletét leegyeztetjük.

Amennyiben rendelését nem tudjuk teljesíteni fenntartjuk a jogot, hogy a szerződéstől elálljunk.

Megrendelésének személyes visszaigazolása, illetve az Önnel történt egyeztetés után a megegyezés szerinti szállítási módon, az ehhez tartozó költségek mellett az árut leszállítjuk.

A szállítási költség fő szabályként az alábbiak szerint alakul, de személyes egyeztetés következményeként ettől eltérő megállapodás is születhet.

  • telephelyünkön -1122 Budapest, Krisztina krt 23 –történő átvétel esetén minden esetben ingyenes!
  • 100 000 forint alatti megrendelés esetén

A kiszállítás költsége Magyarország teljes területére 1500 Ft.

  • 100 000 forint feletti megrendelés esetén a kiszállítás Magyarország területén belül ingyenes!

A kiszállítást a GLS futárszolgálat végzi


Ön minden esetben előre értesülni fog arról az időpontról, amikor a termékeket a futárszolgálatnak átadtuk. A cég 2 alkalommal keresi fel a vásárlót és próbálja meg az utánvételes csomagot személyesen kézbesíteni.
Az első sikertelen alkalommal értesítést hagy az elérhetőségeivel, így a megrendelőnek lehetősége nyílik a futárral illetve az ügyfélszolgálattal leegyeztetni a következő kiszállítás időpontját. A második sikertelen megkeresés után a GLS a csomagot visszajuttatja részünkre.

Néhány esetben előfordulhat, hogy a szállító nem találja meg a csomag címzettjét, vagy a címzett nem tartózkodik a megadott helyen, esetleg nem kapta meg az értesítőt. Ilyen esetekben kérjük, jelezze ezt ügyfélszolgálatunkon és a postaköltség ismételt felszámításával újra kiküldjük a csomagot.
Amennyiben ugyanarról a címről több alkalommal is visszaérkezik a csomag, automatikusan töröljük a további megrendeléseit, illetve címére csak az áru értékének átutalással történő kiegyenlítése után szállítunk.

A küldemény kézhezvételekor ellenőrizze annak sértetlenségét. Ha a csomag sérült és nincs mellékelve a futár által kitöltött kárfelvételi jegyzőkönyv, kérjük, ne vegye át a csomagot!

Esetleges áruhiány esetén küldje el a futár által kitöltött jegyzőkönyvet, és azonnal pótoljuk a hiányzó terméket. A további reklamációk/garanciális ügyek érvényesítése érdekében kérjük, őrizze meg a kifizetését igazoló számlát és szállítólevelet.

Abban az esetben, ha a megrendelt áru raktárkészlete kifogyott a Kőlux Kft. fenntartja magának a jogot, hogy elálljon a szerződéstől.


Népszerű eladások

Új termékek

© www.kitchenaidshop.hu © Minden Jog Fenntartva!